rawk bbq  

Posted by aLi bOuLaLa

arini rawkers segamat telah merancang berbbq. alhamdulillah rancangan mjd realiti. rawk bbq telah di adakn. venue: kediaman rawkers di villa 40. band2 rawk yg terlibat, GKPH(tdiri drpd bull, boboy, captain, kecik jewang n ali) & yellow naza(rawk band gadis tdiri drpd aen kebal, gegurl n shark). jemputan khas miss anje, miss bedah, miss mumu.

GKPH sbgai tuan uma telah mbuat preparation. bull menggoreng nasi, begitu sedap nsinye, dimkn shgga mjilat jari. ali mmg rawk!! menumbuk bawang & cili api mgunakan lesung rawk(lesung batu). boboy tkg bancuh air, air sirap limau, kurang manis. saranan kementerian kesihatan. captain memanggang ayam n lamb, die mmg pakar bab2 ni. da biase memanggang ms btugas dlm utan. khinzir je die xpanggang. kecik jewang membeli bahan2 mentah di giant, kwn nobita. shoppping kek skali tuk clbrate besday miss anje.

yellow naza turut membantu. gegurl ditugaskn untuk mencuci pgan2 makuk n cawan. periuk n kuali xbasuh. malas malasan. aen kebal sebok mkn smpai xlalu nk tlg gegurl. asek mkn je. da cm boyoti(kwn ali kt PD) shark membantu captain memanggang. sebab penah menceburi kerjaye pangang memanggang( di kid) miss miss yg hadir makan kecuali miss mumu. krg sehat( ali jg die) mkn pn ali suap gak ehe...miss anje mkn n bual2 dgn kecik jewang. miss bedah mkn sket, sebab da mkn kt pumpkin.

pukul 10 yellow naza pulang. miss miss di hantar pulang oleh rawkers yg bertanggung jawab. GKPH berehat2, penat cm bru pas konsert.

4 comments

sekali lagi aku nak habaq mai..aku x suke tgk pembaziran...tapi seyis berat aku naik 2kg semlm...hahaha...bkn xnk tolong aku bg chance kat boboy tlg gegurl..tp boboy malu2..nyam..nyampah!!!

uit.. saya miss anje..? aiyak.. sgguh terharu punya glaran g2.. haha.. lawak la korang neh.. ngee!!~

len x suap manyak2 sket eh lulu..lalalalalalalalala..=p

weh, xde nme laen ke nk taruk nme glemer aku tuh??~..=/

Post a Comment

gua

ali

ali

MisS mUmU

MisS mUmU

ridin' dirty

ridin' dirty

aNaK buaH gUa