geng koboi  

Posted by aLi bOuLaLa

geng koboi ditubuhkn pada 25 july 2008. ade 5 org didalam geng koboi. diketuai ole sheriff pink bull. berasal dari kuantan. disamping mengetuai geng koboi, bull adalah seorang chef yg berjaye. bole masak mcm2 masakan. resepinye yang plg pemes ialah ayam boboi sotong gegirl. bole didapati di restoran koboi yg berdekatan.

koboi seterusnye assistant sheriff, yuchi. berasal dari jepun(name je). tapi rumah family die kat bukit aman. die xsuke naik kude, sebab kete die lagi laju dari kude. penah masuk tampoi, sebab doktor cakap die giler racing sampai giler.

koboi yg paling cool bername kari. kari cintan. sedap bile dimakan. berasal dari T.I. harinye dipenuhi dgn aktiviti mendownload muvi. sampai badan die berbau kari baru die stop. time to mandi. in addition, kari suke mengexplore internet. die jumpe mcm2 dekat situ.

koboi seterusnye kecik. a.k.a kecik kecik jewang. berasal dari P.J. die hensem. ramai wanita yang berjaye dingorat. kehenseman kecik diakui oleh anak tauke RZ. kelemahan kecik ialah tdo semase menonton muvi. pihak tgv akan memband die, bek bg org lain tgok muvi.

koboi berikutnye ali. aku la 2. ali boulala a.k.a yodsaenklai hahaha aen kebal mesti xpuas ati aku letak name ni. tapi aku peduli ape. blog aku. berasal dari tapah. baru tambah ram kat laptop die. suke mkn ayam. die cakap ayam itu sedap. enak dimkn dimana mana saje. kelebihan ali, die bole mkn byk.

buat pengetahuan semue, geng koboi ade adik beradik koboi lg seorang. da lame terpisah. dgar kabar adik tiri berade disarawak. koboi 2 bername jumput. die berbangse iban. ske bermain bola. die xske nek kude. die ckap rakit die lagi laju

3 comments

EM AIN MMG KEBAL SBB TD DIE PAKAI SHORT HHAHAHAHHA

lame tu wey aku bertape..ko ingat senang nk dpt ilmu cam aku..haaaa~

ahaha....koboi kuat MAKAN!!!!~

Post a Comment

gua

ali

ali

MisS mUmU

MisS mUmU

ridin' dirty

ridin' dirty

aNaK buaH gUa